Період реєстрації осіб для участі в пробному зовнішньому незалежному оцінюванні 2022 року добігає кінця.
До 22 січня охочі взяти участь у пробному ЗНО зможуть зареєструватися. Для цього потрібно заповнити реєстраційну форму, зайти до особистого кабінету учасника пробного ЗНО за логіном і паролем, отриманими під час реєстрації, роздрукувати квитанцію, оплатити послугу з проведення пробного ЗНО, за 5‒7 днів перевірити факт зарахування коштів в особистому кабінеті учасника пробного ЗНО.
До 10 березня в кабінетах учасників пробного ЗНО буде розміщено запрошення з інформацією про час і місце проходження пробного тестування.
У 2022 році пробне зовнішнє незалежне оцінювання відбудеться:
- 19 березня з української мови, української мови і літератури;
- 26 березня з історії України, з математики, з математики (завдання рівня стандарту), з біології, з географії, з фізики, з хімії, а також з іноземних мов (англійської, іспанської, німецької та французької).
У день проведення пробного тестування кожен зареєстрований учасник може скласти тест з одного навчального предмета.
Для отримання результатів пробного ЗНО кожному учаснику потрібно буде занести свої відповіді до спеціального сервісу «Визначення результатів пробного зовнішнього незалежного оцінювання» у такі терміни:
- 19 – 21 березня з української мови, української мови і літератури;
- 26 – 28 березня з історії України, математики, математики (завдання рівня стандарту), біології, географії, фізики, хімії, англійської, іспанської, німецької, французької мов.
Результати тестування з української мови, української мови і літератури будуть оприлюднені на інформаційних сторінках учасників 25 березня, з інших предметів – 1 квітня.
Звертаємо увагу, що реєстрація для проходження пробного ЗНО не передбачає автоматичної реєстрації для участі в основній сесії ЗНО. Результати пробного ЗНО не буде зараховано як оцінки за державну підсумкову атестацію та не буде використано для участі в конкурсному відборі під час вступу до закладів вищої освіти.
За інформацією Українського центру оцінювання якості освіти